lördag 25 juni 2011

Djur säljes!

Det har verkligen varit ömsom regn ömsom sol den här midsommaren! Är man inne så skiner solen och när man tar plats i hammocken igen börjar det regna... Så vandrar jag in och ut som ett gökur och längtar till sol och värme i Jerusalem. Först "måste jag bara..." en massa saker. Sälja häst, sälja tre undulatungar och städa lägenhet och bil så det blir kul att komma tillbaka igen.


Rimidol Kry, född 2002 (t.v. i bilden)
Det känns vemodigt att sälja Rimidol, han är en underbar häst. Men då jag med mina skruttiga  knän och höfter inte skulle klara att ramla av bör jag faktiskt inte rida. Mer om Rimidol hittar du här.


Har TRE undulatungar till salu. En gröngul och två vitblå...
Satte in en annons på blocket och hoppas nu de ska få komma till ett bra hem, förhoppningsvis innan jag far till Jerusalem om några dagar. Några oseriösa har hört av sig och det känns som ett svek att jag inte har alla pippina kvar, men det får räcka med det par jag har och de som är föräldrar till dessa pyren... Annonsen hittar du här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar