onsdag 22 juni 2011

Semester!

Så blev det till slut semester. Det enda stora jag hade kvar att göra idag innan jag skulle gå på semester var budgeten för 2012. Jag hade bävat och bävat i flera dag för detta för det tillhör verkligen inte till mitt favoritgöra. Är faktiskt mycket hellre och inviger klockstaplar än sitter och glor in i ett exceldokument. Men så sa vår chefsekonom de underbara orden; "Vill du jag ska hjälpa dej". Jag blev nästan lite tårögd av lättnad och med en extremt kunnig och pedagogisk person vid min sida var det nästan som om ekonomi är något jag kan uthärda i fortsättningen!


Härnösand visade sig från sin bästa vårsida idag dessutom. Solen har lyst och jag kom mej ut i elljusspåret och tog nytt PB i sträcka: 6,6 km! Det tog 80 minuter, så fort gick det inte, men vad gör det? Kalorier förbränns och välbehaget sprider sig i kroppen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar