söndag 19 juni 2011

Wiggle & Jiggle

Nike+ kan man vara med och tävla mot, eller med, andra Nike+ användare i hela världen. De flesta tävlingar verkar vara riktigt tuffa, det handlar om att verkligen springa fort eller långt. Men så har jag hittat en tävling där det handlar om att promenera. Så långt som möjligt. Tävlingen håller på tills i november och då har den vunnit, som har gått längst. Jag har inga som helst ambitioner att vinna, men det är roligt att se om man kan plocka några placeringar. Just för tillfället är jag på plats 40 (av 54). Men då har tävlingen hållit på ett halvår och största delen av den tiden har jag varit skadad. Jag försöker tänka bort alla utom den som är alldeles framför mig. Just nu har jag bara dryga 4 km som jag behöver gå för att komma ikapp "mjchino". Det gör att jag riktigt längtar till att få gå en sväng i morgon med! Vad man inte gör för att hjärntvätta sig själv till mer motion...


Placeringstabellen som den ser ut just nu...

1 kommentar: