måndag 8 augusti 2011

Jobbstart

Efter en helt underbar tripp till Uppsala vände jag Toyotan mot Härnösand igen för att börja jobba. Lite tungt var det, inte så många kollegor var tillbaka - men som tur var började även Maria E idag så vi kunde sushiluncha och skvallra ikapp oss på ditten och datten. Det var ju inte small stuff jag hade att komma med den här gången så det behövdes en rejäl update. 


Jag tänker mycket på vad snabbt saker kan hända som helt ändrar på alla planer man kan ha gjort upp. Natten till igår var det en bussolycka på Autoban som om den slutat illa, hade kunnat tagit livet av någon jag älskar. Jag kan inte ens föreställa mig hur DET hade blivit då. 


Nu medför emellertid bussbranden att min älskling kommer till Härnösand istället, och DET gör mig enbart glad. YES! Men eftersom jag använt mitt lilla hus som avlstningsställe mellan sommarens alla tripper så har jag MEGASTÖKIGT! Så nu varvar jag träning, städning och TV-tittande. Inte helt lyckat - jag är alldeles för trött att gno på i den takt jag borde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar