söndag 19 februari 2012

Some like it hot!

Det börjar kännas som jag bara kommer på tillfälligt besök hemma i huset. Jag reser mycket nu, än hit, än dit. Igår gjorde Mor och jag oss en tur till Robertsfors igår för att gå på musikalen "I hetaste laget" med min goda vän Petra i huvudrollen som Sugar Kane! Föreställningen var hur bra som helst och Petra helt strålande i huvudrollen. Kritiken i tidningarna var i stil med: "Precis som Marilyn Monroe bar hela filmen på sina axlar var det Petra som bar denna föreställning" (!!!). De andra rolltolkningarna var också superbra, speciellt han som spelade Daphne gjorde ett kanonjobb! Den som har möjlighet att se denna musikal - GÖR DET! Efter föreställningen hade vi lite "lördagsmys" hemma hos Petra för att fira hennes framgångar innan vi idag åkte söderöver igen i snökaoset längs E4:an. 


Hela ensemblen i slutscenen

Some like it hot! * I he taste laget!
Jag och snygg-Petra!

2 kommentarer: