lördag 7 april 2012

Inspiration!



Nu måsta jag lovorda internet och speciellt mitt senaste "fynd" när det gäller sociala media, Pinterest! Jag kan sitta länge, länge och bläddra bland fina bilder och känna inspiration. Som detta till exempel, en tjej som kallar sig "Censational Girl" och finns på facebook, twitter och Pinterest. Hon är ungefär som "Underbara Clara" men med mer fokus på DIY "Do It Yourself". Kul tips om hur man kan fixa och piffa därhemma! 


Nu vill jag verkligen gå på jakt efter ett fult ekbord på någon loppis eller auktion som jag kan få testa att måla.  Är det någon som ser ett bord som detta (och inte känner för att själv ta fram slipmusen och penslarna), så kan ni väl skaffa det till mig eller åtminstone tipsa mig? Vore jättesnällt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar