måndag 28 maj 2012

Personaldag

Idag blev det en mycket trevlig dag på jobbet! Först ett rejält möte med kansliet inför vårt medarbetarmöte som vi ska arrangera i september. Hittills har vi suttit i en liten projektgrupp och planerat det hela, men idag var det dags att sätta resten av kollegiet på banan när det gäller detta event. På något vis kändes det mer "på riktigt" nu, och jag börjar fatta vilket stort möte det kommer att bli! 


Kolla denna LÄNK!


På eftermiddagen var det träningskläder på och friskvård som stod på programmet. Några spelade Boule, några cyklade, några orienterade och jag ledde en grupp på promenad. Vi tog "min" långa runda via Högslätten - skyttebanorna - skogen - längs havet - Sälsten och tillbaka. Sammanlagt ca 12 kilometer. Fikade gjorde vi i sjöbodarna - så nice trots blåsten!




Sedan var dagen inte slut utan det var bara att svida om till akt tre av personaldagen; en fin middag med alla kollegor på "vägg i vägg". Jag fick tillfälle att ha på mig snygga klänningen som jag hittade i Jerusalem nu i påskas. Jag har kommit på att jag har blivit mycket mer klädintresserad nu efter två år av LCHF och stavgångspromenader. Inte helt i "mål" än vad gäller vikt. Men mycket nära nu!



En mycket trevig dag med andra ord. Jag har verkligen trevliga kollegor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar