torsdag 14 juni 2012

Kvällsfotografering

Jag är så otroligt nöjd med min nya smarta Samsung-kamera! Ikväll testade jag den i ganska svårt ljus ute i trädgården när det höll på att skymma. Kameran känner av ljus och motiv hur bra som helst och jag tycker bilderna blir riktigt fina! Mina vänner som fotar betydligt mer än jag säger dock att jag snart borde tröttna på smartläget och börja ställa in bländare, ISO-tal och annat själv. Men jag vet inte... För mig är det själva bildsammansättningen och motivet som är det roliga. Jag riktigt längtar till nästa tripp till Jerusalem där jag nu kommer kunna ta bättre bilder inne i kyrkor med svag belysning.


Kvällens Bilder:
Nu har snyggtulpanerna slagit ut i rabatten!

Home Sweet Home! 

Väntar på "Blomman för dagen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar