torsdag 21 juni 2012

Semester!!!!!

Två och en halv timme in på semestern och jag NJUTER! Gick och shoppade lite "semesterfeeling" efter jobbet - röd- och vitrandig t-shirt (när jag är vid havet). Vit t-shirt (när jag inte är brun ännu, men vill se liiite brun ut), Hollywoodrött läpstift (det finns det ALLTID tillfälle att bära!), Svart bikini med vita prickar (fortsatt Holywoodtema), svart strandväska (stor nog att rymma både kamera, bikini och bok), hatt (HATT!!!!). Nåja, hatten var på rean, 69 kronor på Åhléns. Hög glamfaktor, om man bara vågar.... Men på en strand lite diskret, för att skydda sig mot solen när man läser en bok....?


Sedan gick jag hem. Satte på lite Barbara Streisand (Essentials). Var bara ledig. Var i nuet och NJÖT! Lite stress har jag annars inför så många semesterdagar att fylla. Det sket sig med Jerusalem, konferensen är flyttad till september-oktober. Biljetterna har blivit onödigt dyra. Jag stannar hemma i Sverige istället och hälsar på vänner i alla väderstreck. Och hoppas på besök här i Härnösand också. Får se hur det blir med den saken, men på något sätt ska nog semestern överlevas... :-)


Bye, bye jobbet!
Hm. Lite kul är det att leka Greta Garbo. Men mest i avskildhet på en strand...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar