torsdag 28 juni 2012

Trädgården på T2

Hemma igen efter en shoppingtur till Birsta och Sundsvall. Plantagen, Bahaus, Birsta City, Charm i Sundsvall, skoaffär samt till sist IKEA. Detta med min mor och moster Britta. Ska blogga mer utförligt senare om shoppingfynden. Det måste bli skymning först så jag kan ta bilder... <cliffhanger>


Hemma i Härnösand igen hamnade vi hos moster Ewa på kaffe och trädgårdsvisning. Det märks lite att moster Ewa och jag är släkt, vi har båda en passion för att odla och mixtra på i våra trädgårdar! Nice, nice att se att jag inte är ensam trädgårdskuf! Förresten - morsan och moster Britta är minsann också "på" när det gäller trädgårdar...


Visning

GULLREGNET är fantastiskt just nu!!!

Iris

Lila boll-grej. Är inte kuf nog att veta
namnet på denna skapelse...

Monster-kål!!!

Akleja kanske denna sort heter? Jag är nog mer
bygg- och planerakuf än växtkuf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar