fredag 13 juli 2012

Puzzle

Den här sommarens regn har gjort mig less, ledsen och rastlös. Det blir inte bättre av att telefonen tystnat. Inte ens ett ynka pip ger den ifrån sig numera. BLÄÄÄÄ! Nu är det inte ett stilla sommarregn längre, nu ÖSER det ner regn så det smattrat i altantaket hemma hos morsan i Docksta! Kallt regn dessutom, så promenera är uteslutet, man fryser ihjäl då. Tur det är Höga Kusten jag bor i, ser på TV att det är översvämningar i Södra Sverige...


Försöker bota min rastlöshet med att lägga några pussel som morsan fyndade på en loppis för ett par veckor sedan. De kunde verkligen göra snygga pussel förr i tiden! Jag gillar kartongerna och de finurligt sågade bitarna! Vackert så det förslår, eller hur!?!?






Kul när också bitarna föreställer något!

Pussel ett klart, on to the next...!
Sååå roligt det är att lägga dessa pussel! Tur jag har
ytterligare tre olagda kvar...



2 kommentarer:

  1. Jag kan rekommendera en sida:
    http://thejigsawpuzzles.com
    Nya pussel varje dag.
    Skitkul.
    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken trevlig sida, tack för tipset!!!

      Radera