lördag 7 juli 2012

Tillbaka i Härnösand

Så var jag hemma en stund igen efter utflykten till Nordingrå. Det är inte illa att vara i Härnösand på sommaren! Det är verkligen en härlig sommarstad! Jag saknar min båt som jag hade, en Karlskronaviggen. Jag sålde den när jag bodde i Jerusalem för jag inte hann med den. Med facit på hand skulle jag ha haft den kvar! När jag sålde den hade jag bestämt mig för att flytta från lägenheten på hamnpiren i Övik, men här i Härnösand skulle en sådan båt vara toppen! Nu kanske det blir en havskajak istället, för utan båt när man bor på en ö är som att vara utan choklad i en brownie...


Broöppning i Härnösand

Dagen kommer mest att bestå av tvättning och städning och kanske en promenad. Möjligen tar jag bilen och åker norrut i kväll. Får se hur det blir med den saken. Amanda Jensen har konsert i Övik, men jag är lite trött idag. I morgon kommer amerikafrämmande till Docksta. Har på känn att det kan bli riktigt intressant att blogga om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar