lördag 25 augusti 2012

Sladd...

Idag har jag känt av dagens i-landsproblem. Jag lyckades glömma sladden till datorn på Högbonden och det kändes lite handikappande att inte kunna komma ut på nätet på hela dagen (jo... förresten....iPhonen funkar ju, men det är inte samma grej som datorn). Hm. Insåg vad beroende jag är av att vara uppkopplad.

Det blev en extratur till Barsta för att möta upp taxibåten och hämta upp sladden. Himla bra förresten att jag glömde sladden, nu fick jag njuta av Nordingrå! Hittade lite kantareller och MASSOR med blåbär!!! Slappade en lång stund på Rotsidan också och knäppte lite kort. En riktig höjdardag! 



Ormen var mer gullig än skrämmande, det måste ha varit
en unge, tjock som  mitt lillfinger ungefär....
På parkeringen i Barsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar