fredag 7 september 2012

Dagen jag levde på mackor

Ujujuj, nu blir det till att träna lite extra i helgen. Det har BARA blivit smörgåsar idag. Väckarklockan ringde 4.30. Frukosten då bestod av en slät kopp the. Det var det jag hade hemma. Men sedan frukost ETT på planet till Arlanda. Macka och kaffe. Sedan frukost TVÅ på planet till Malmö. Kaffe och macka. I Malmö passade jag på att luncha (eller bruncha) med en vän. Jodå. Macka och kaffe. Sedan sammanträde. Fikat på sammanträdet bestod av.... (trumvirvel).... Kaffe och TVÅ mackor. Ujujuj. Nu sitter jag på Arlanda och äter middag, och varför frångå dagens tema. En sista macka. Men det här är verkligen mackornas deluxe; Getost och fikonmarmelad. Bland annat. En himla god macka var det i alla fall!

(Skulle ta en bild, men vem vill se min halvätna macka?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar