onsdag 12 september 2012

iPhone 5

I kväll klockan 19 får vi svaret. Blir det en ny iPhone 5 eller blir det bara någon trist 4Sssss...? Jag tror, och håller tummarna för en ny häftig iPhone 5 och gör mig beredd att sätta mig i kön utanför en telefonaffär så snart jag kan. Min iPhone har sett sina bästa dagar, men efter att ha besökt backen hårt en gång är den döende. Några har föreslagit att jag ska byta glas, men jag misstänker att problemet sitter djupare. Den kan plötsligt stänga av, den tappar ljudet ibland, ljudknappen har fallit av och batterierna håller bara någon timme. 

Men, jag erkänner också att jag VILL ha en ny modell. Min iPhone 3GS är uppdaterad i omgångar, men nu får det vara nog! Nu krävs en mer drastisk uppdatering. 


2 kommentarer:

  1. Jag har sneglat på iPhone ett par ggr och det finns verkligen ett ha-begär men jag kör htc och Android och kommer nog fortsätta med det (tror jag)
    Hoppas i alla fall att du får/fick telefonen du vill ha. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en HTC som jobbtelefon, men märker hur otroligt mer användarvänlig iPhonen är. Antagligen kommer femman (eller "nya iPhonen" som ett rykte säger den kommer att heta) i slutet av september. Då blir det till att köa...

      Radera