lördag 1 september 2012

Melodikryss

Melodikrysset på lördagar är en tradition som jag gillar. Oftast löser jag krysset på T2 hos moster och morbror. Nu är moster i 08-land och morbror i stugan. Så här sitter jag i min ensamhet utan jättefrukost och sällskap vid bordet. Tur Facebook finns, för då är det inte fullt lika ensamt. Kan SE vad Lisa och Ewa äter i Stockholm, och kan ta hjälp av Per om det skulle knipa. Men ändå.... jag och min Cola Zero... känns lite väl spartanskt. Men jag tänder ljus och vrider upp ljudkontrollen lite. Kanske det poppar till Colan lite? 


Frukost och melodikryss. Borde vässa min huslighet lite....

Så här ser det ut hos Lisa där Ewa är. Nu får jag torka rent mitt tangentbord
från dreggel. Min spartanska frukost är ett resultat av att jag glömde ta
 blåbären från frysen igår och det regnar för mycket för att gå
ut och plocka idag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar