söndag 30 september 2012

Nystart

Tiden går... Inser plötsligt att det är första oktober i morgon. Jag passar på att göra en lite nystart tror jag. Nya tag med träningen och nya tag med "husligheten". Augusti och september blev lite som de blev, men nu känner jag hur motivationen rinner till igen. 

Husligheten började redan idag, jag handlade en hel lax med skinn och allt som jag sedan skar upp i lämpliga portionsförpackningar. Sedan handlade jag rotsaker och grönsaker så nu är både kylskåp och frys fyllda med grejer till mitt LCHF-kök.

Återstår bara att se hur det går med träningen och LCHF-andet när jag är på resande fot. Oktober ser helt galen ut i kalendern, eller vad sägs om Bräcke, Hammarstrand, Västra Frölunda, Uppsala, Sigtuna, Eskilstuna, Göteborg, Strömbäck och Mellansel? Däremellan mellanlandningar i Härnösand förstås. Måste nästan påminna mig om att det är här jag bor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar