onsdag 17 oktober 2012

Nu igen...

För vilken gång i ordningen har jag tappat bort, men nu packar jag väskan igen. Avfärd 05.00 i morgon bitti. Först Tollare FHS utanför Stockholm, därefter en helg i Uppsala hos lite olika vänner för att på söndag kväll bege mig till Göteborg igen. Sedan hem tisdag kväll, jobba som vanligt på onsdag och avsluta veckan i Strömbäck, Umeå. Jag börjar vänja mig med att ha kontoret i väskan, och det går bara bättre och bättre att fokusera på jobb även på tåg, flyg eller på ett café. Jag till och med njuter i smyg, och känner att detta kringflackande liv stimulerar kreativiteten. Inget tyder på att resandet kommer att avta under de närmaste åren, snarare tvärtom, funderar därför om jag ska unna mig en ny snygg kabinväska som inte skramlar så förskräckligt när jag drar den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar