tisdag 2 oktober 2012

Skrivbordet

Nu driver jag visst en städblogg! Kan vara bra, för det motiverar mig att "få till det" här hemma. Hur länge som helst har jag irriterat mig på mit överstökiga skrivbord. Det har blivit en avstjälpningsplats för diverse. Mest tidningar och "jox", men här och var ett viktigt papper också. Nu gjorde jag ett ryck för att komma ner på tränivå igen. Sorterade tidningar, slängde grejer samt lade alla viktiga papper på ett och samma ställe. Voilá, nu kan jag sitta vid mitt skrivbord igen!

Före... En enda röra, man blir inte ett dugg kreativ av att se detta.

...efter!  Nu funderar jag om jag ska måla skrivbordet, skivan är lite medfaren
och färg skulle dölja skavankerna lite. MEN, detta skrivbord har jag ärvt
 av min farfar och det skulle ta bort den goa farfarkänslan som sitter i
skrivbordet.Så tills vidare får skrivbordet vara som det är. Ganska snyggt
till de nyhängda lila gardinerna tycker jag.

1 kommentar:

  1. Skrivbordet är en dröm låt det vara precis som det är<3

    SvaraRadera