fredag 9 november 2012

"egen administration"

I dag på eftermiddagen tänkte jag ägna mig åt den så kallade "egna administrationen". Skulle bara fylla i reserapporten, körjournalen och arbetstidrapporten. Och sedan sluta tidigare. Så var planen. När jag öppnade programmet upptäckte jag att jag det var ett tag sedan jag gjorde den här manövern... Hm.... i maj. Typ. Det dumma med att vänta så läng med att redovisa är att jag glömmer mellan varven hur man gör. Det blir några svordomar. Det bra med att redovisa är att lönen blir större när man får tillbaka för körda sträckor med egen bil och en del sova-borta-traktamenten. Inser att jag blir ganska rik i december! Städade sedan skrivbordet och gjorde HELG! Laddar lite inför morgondagens EFIT-dag (Ett foto i timmen). Sovmorgon, tvätta kläder och födelsedagskalas står på programmet...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar