lördag 3 november 2012

Kameran?

Note to myself; Åk aldrig någonstans utan kamera! Nu är jag hemma igen efter en tur till Docksta och Mellansel. På hemvägen var det nästan magiskt vackert. En massa dimslöjor svepte över landskapet, havet låg spegelblankt och solen lyste här och var så det speglade sig i vattnet och färgade några dimslöjor rosa! Nu har vi ungefär 7 grader varmt så från marken steg vattenånga upp. Såååå snyggt och kameran låg hemma till ingen nytta. Iphonekameran är inget att förlita sig på så jag gjorde inte ens ett försök.

Nu hemma igen ska jag försöka fira lite helg. Jag har ett toppenbra jobb, möter många trevliga människor och får jobba med grejer jag tycker om. Men. Det hindrar inte att jag känner mig lite sliten nu. Behöver växla ned för att kunna växla upp på måndag igen. Så nu har jag dragit på hemmabyxorna och "tränar rodel" på soffan. 

Hittade ett ritprogram online! Detta är det första försöket.
Ska föreställa mig när jag tränar rodel på soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar