tisdag 6 november 2012

Tröstläser!

I mitt kök fortsätter det surra från byggfläkten. Den hör nästan till den fasta möbleringen nu, men visst händer det att jag tycker lite synd om mig som måste ha det på det här viset tills det ska torka upp klart efter vattenskadan. Idag tröstar jag mig själv med några praliner och MacWorld! Kanske ska min MacBook Air få lite rosa fluff också? Vore lite gulligt. Men kanske är det inte helt rätt för mitt försök att göra någon slags intelligent approach vid nästa dragning på stiftskansliet. Jag nöjer mig med att pimpa lite på insidan av datorn i form av fräsch programvara. Typ Mountain Lion och evernote är redan installerade sedan en tid tillbaka och nu funderar jag på Image2icns, cue och whitelines link. Bara för att ha något att pyssla med i väntan på att fortsätta projektet "att bli huslig". Dvs Livet efter Fläkten. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar