fredag 7 december 2012

7 december!

Jag är fortfarande barnsligt förtjust i att få fylla år! Den 7 december är min födelsedag och det ger tillfälle att blicka både framåt och bakåt. Året som gått har varit ganska ruttet, men jag har stora förhoppningar om att det år jag har framför mig kommer att bli fantastiskt! Jag är grymt peppad att kavla upp ärmarna och blåjobba mig igenom våren - med KUL jobb! - och så ska alla lökarna i trädgården få visa sig i all sin prakt! Dessutom en intressant kurs om pilgrimsresor! Sommaren blir uppdelad - hälften hemma och hälften i Jerusalem där jag kanske har ett KUL (men hemligt än så länge) projekt på gång. Hösten kommer nog också gå i blåjobbandets tecken... Sedan har det gått ett år och det blir ny 7 december. Kanske ska ha ett projekt och bokföra antalet mil jag ska färdas - misstänker jag kommer jorden runt - minst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar