söndag 16 december 2012

Discover Music

Jag betalar 99 kronor i månaden för Spotify, men märker att det många gånger är samma musik jag lyssnar på om och om och om igen. Ingen bra ekonomi! Nu har jag hittat den perfekta appen som råder bot på detta. "Discover Music" heter den och är riktigt bra! Man börjar med att söka en artist man gillar och sedan, när man duttar på den ikonen, "bubblar" nya ikoner fram med artister som ligger nära ursprungsartisten fram. När man bubblat fram ett gäng artister bildas det som ett nätverk på skärmen och där kan man provlyssna hur de låter eller, via en länk, komma till Spotify där man kan spela upp hela skivor! Hur bra som helst! Man kan också via ett enkelt knapptryck få fram information om artisten med mera, med mera. "Discover Music" känner också av vilka låtar jag har i telefonen sedan tidigare och föreslår dessa artister! Nu kommer jag använda Spotify ännu mer för att lyssna också på ny musik!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar