tisdag 15 januari 2013

Stora Tröttheten

Jag vet inte riktigt vad det är som händer med mig nu, den Stora Tröttheten har drabbat mig. Istället för att käckt svinga mig ur sängen när väckarklockan ringer och GENAST starta dagen tar det nu en kvart innan jag ens kan öppna ögonen. Stora Frusenheten har jag också, så jag misstänker skarpt att det är Mr Förkylning som kan vara på gång. 

Jobbivern finns fortfarande, man fick jag välja mellan sängen och jobbet vet jag att idag skulle sängen vinna. Och så brukar det verkligen inte vara. 

Igår försökte jag dock pigga upp mig lite - det blev en tur till Kvisselby och Johanna på Shape. Tänkte att jag kanske kunde göra nåt kul med håret. Det har blivit ganska långt nu så det behövde klippas. En lilarosa slinga kanske? Och så toning. Det slutade med flera timmar i Johannas stol och resultatet - jamenjodå! Riktigt bra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar