fredag 1 mars 2013

58 mil

Så är det första mars och jag summerar februari. Nästan lite futtigt, bara 58 mil i fysisk förflyttning. Längsta utflykten blev Arnäsvall, strax norr om Örnsköldsvik! Det var länge sedan jag varit så "stationär" en hel månad! Förkylningen Från Hell gjorde sitt till att jag inte kom iväg så mycket, missade en jämtlandsresa och en stockholmsresa på grund av den.

I tanken har rörligheten och röran varit desto större. Kurser jag ansvarat för, kursen jag går. Några nya vänner har jag lärt känna i februari och en nygammal vän hör av sig. Kan bara säga att det går lite svallvågor i skallen på mig just nu! 

Mars har bara börjat, men just nu ser jag ljust på denna månad! Jerusalem - Strömbäck - Uppsala - Kvisselby - Sundsvall - Timrå.... jojo, det kommer nog bli några mil på mätaren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar