måndag 25 mars 2013

Familjen Apple

Nu har min Applefamilj plötsligt expanderat! Macbook Airen och iPhone 5 hade jag sedan tidigare - de var till exempel trogna följeslagare på resan nyligen. Jag hann knappt landa på jobbet så dök iPaden upp! Jag trodde knappt det var sant! Helt klart behöver jag något lätt, snabbt och smidigt när jag är ute och reser på alla jobbuppdrag, men det hade gått så lång tid att jag hade börjat misströsta kraftigt på att utvärderingen skulle vara avklarad så vi handläggare kunde få våra efterlängtade paddor! Sedan, jag hade knappt hunnit installera mig i iPadden så dök nya jobbtelefonen upp, en iPhone 4S. Klang och jubel. Nu försöker jag hinna med att ge alla i min Äppelfamilj den nödvändiga uppmärksamheten som krävs för att de ska funka friktionsfritt tillsammans. Redan ser jag fördelarna med detta slimmade mobila kontor, och det ska bli kul att se hur det funkar i "skarpt läge" när jag är på nästa tjänsteresa... Just nu testar jag ett gäng appar så jag ska kunna visa power points från paddan med iPhonen som remote control. Någon har kanske tips på vad som funkar bäst? Slideshark? Airmouse? Vad? Vad?

tre fjärdedelar av familjen Äpple

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar