tisdag 19 mars 2013

Trött, tröttare, tröttast!

Jag vaknade igår morse, satte mig i bilen och for till Strömbäcks FHS för kursavslutningen på "att leda ideella". Lyssnade på redovisningar och sa tack och hej till kursen. Körde sedan de 22 milen till Härnösand som en biltjuv dit jag kom "fashionable late" en timme på vår personalfest. Hade därefter lite efterhäng med en jobbarkompis innan jag satte mig på nattåget kl 00.14 från Härnösand. Klockan 05.31 anlände jag till Uppsala och åt frulle med en vän. Sedan kurs en hel dag och nu sitter jag på tåget hem igen och känner att det här ska jag aldrig göra om! Det var mycket länge sedan jag var så här trött. Nu två timmar kvar och jag har varit vaken i 37 timmar i sträck...

2 kommentarer:

  1. Hugaligen för att vara stiftsanställd...
    Boel

    SvaraRadera
  2. Jo, men kul är det! Kursen kan jag inte beskylla stiftet för, det är ett eget påfund... :-)

    SvaraRadera