måndag 1 april 2013

Första april!

Nejdå, jag ska inte luras. Det är det fullt med andra som sköter om... Istället sitter jag och tittar på snön som smälter, så kul det är! 


En annan vana jag har lagt mig till med detta år är att så fort en månad är slut försöka uppskatta antalet mil jag färdats... Under mars lev det cirka 860 mil! Tur och retur till Jerusalem bidrog starkt till den höga siffran...

Så har jag börjat med en BRA vana idag. Eller nygammal vana - nu är det nystart på träning och LCHF! I ett halvår har jag varit inaktiv när det gäller träning så några av de tappade kilona har börjat leta sig tillbaka. Nu ska det bli ändring på det! Dock ska jag inte bli lika övermanisk som i somras, utan hitta en sundare nivå. Jag har gjort några nödvändiga förändringar i livet så förhoppningsvis återvänder nu livsandarna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar