fredag 9 augusti 2013

Hemma igen!

Nu är jag hemma i Härnösand igen och det känns riktigt bra! Jag älskar verkligen mina syskonbarn, men efter en vecka ska det bli skönt att bara rå mig själv ett tag. Det är lite saker jag behöver ta itu med här hemma. För det första ekar det lite i vardagsrummet efter det att jag sålde av soffan och fåtöljen. Måste hitta nya sådana, men är inte helt på det klara vilken stil jag vill ha. Jag tänkte åka runt och jämföra lite soffor. Problemet är att jag börjar mitt kringflackande jobbig igen på måndag och är kanske inte hemma så mycket. Som tur är har snällaste morbror Per lånat mig en fåtölj ett tag. Kruxet är kanske att med skön fåtölj att sita i på kvällarna kommer jag inte ha lika bråttom att rusa till fåtöljaffär. Men det ger tid att tänka. Bra, bra.

Så här ser mitt helt osminkade vardagsrum ut. Det får bli en före-bild. Ska bege mig på jakt efter soffa så du inom inte alltför lång tid får se en efter-bild.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar