onsdag 6 november 2013

Packar

Så packar jag väskan och gör mig beredd att resa från Glasgow. Jag är ganska säker på att jag kommer att vilja återvända till Skottland, för här har jag trivts! Människorna är vänliga och lättillgängliga, och naturen är fin. Själva Glasgow är väl sådär, det hade gärna kunnat få vara lite mer träd och parker i stan. Men affärerna är trevliga!

Vi har jobbat på i ett hårt tempo med nätverket, men fått mycket ut av resan. För min del känner jag att jag behöver lite reflektionstid nu för att få maximalt ut av alla studiebesök och vår arbetsprocess. Det var så många kloka saker som sades att jag behöver filosofera lite över detta innan det glider iväg för mig. Tur det snart kommer en ledig helg! Jag behöver också landa och relaxa lite nu!

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar