tisdag 31 december 2013

2013

Så går 2013 mot sitt slut, bara en kväll/halvnatt kvar. För mig kommer nog 2013 alltid vara förknippad med moster Ewas bortgång, men jag tycker också jag "landat" mer i mig själv detta år och är möjligen något mindre rastlös. Jag stormtrivs med jobbet och eftersom det tar mig till spännande platser och erfarenheter kan jag unna mig att "bara vara" när jag är ledig. Om jag får leva och ha hälsan (jo, det brukar ju kallas så, brasklappen man slänger in ibland) så skulle jag bli mycket lycklig om jag träffade "Kärleken" nästa år. Ja, ingen skithög menar jag nu, utan äkta, hållbar, himlastormande fantastisk och trogen människa. Men det är kanske för mycket att hoppa på?

Men först: 2013. I bilder. När jag tänker efter blev det ett bra år med fantastiska vänner, kollegor, resor och upplevelser. GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA! PUSS!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar