onsdag 5 februari 2014

Östersund

Så har jag hamnat i Östersund. Jag och mina kollegor som utbildar stiftets förtroendevalda börjar känna oss som ett kringresande teatersällskap nu. Vi blir ruggit bra synkade och utbildningsdagen går bara bättre och bättre, vi kommer kanske till och med sakna detta "gigg" när det är över.

Eftersom vi idag har varit i Östersund och i morgon ska vidare till Åsarna kan vi bo två nätter på samma hotell. Det känns också riktgt bra. När jag inte är hemma behöver jag inte heller störa mig på dammråttorna som letar sig fram från under sängen! Istället lyxar jag då rummet hade badkar. Jag shoppade en liten flaska skumbad med lavendeldoft och vaxremsor till benen. Sedan blev det eget spa på rummet. Vaxning av benen och sedan bubbelbad. Fett nice! Nöjd, trött och glad ska jag nu sova i skön hotellsäng!

Jag hann också shoppa ytterligare några sommarplagg idag så nu känns det enbart kul att åka iväg på långresa på söndag! Även om det är en jobbresa så ska det faktiskt bli så skönt att slippa se snön på två hela veckor! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar