onsdag 12 mars 2014

Två dagars ledighet!

Så är jag hemma igen, både från Jerusalem och från den snabba vända (en övernattning) till Östersund. Nu ska ju jag vara ledig i två dagar, sedan jobba på fredag och sedan vara ledig i helgen också! Känns faktiskt konstigt! Senast jag var ledig i två dagar i rad var i januari någon gång.

Det kommer inte vara något problem att hitta saker att göra, eftersom jag bara mellanlandat hemma mellan alla resor ser det ut som bomben slagit ned i mitt hus. Jag tänker ägna dessa två dagar åt att städa och träna. Kanske inte världens roligaste, men så nödvändigt! Det känns som ryggen håller på att gå av på grund av brist på träning och det har verkligen grott igen här. Jag tog några "förebilder" för att ytterligare sätta lite press på mig själv....

 

 

Köket....

 

 

Mer kök. Och badrum med omhängd tvätt samt mer tvätt som väntar...

 

 

Kökssoffan syns knappt.

 

 

 

 

 

Sovrummet, här behövs dammsugning och renbäddning!

 

 

 

 

 

Sortering och uppsnyggning behövs här!

 

 

Hallen...

 

 

 

 

 

 

 

Dessutom är det äntligen snöfritt i trädgården så jag kan börja kratta lite där. Jodå, jag har inget problem att hitta saker och göra dessa lediga dagar! Återkommer med efterbildar så småningom...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar