söndag 6 april 2014

Drömmarna eroderar lite....

Upp som en sol och ner som en pannkaka heter det ju och så kan man sammanfatta hur jag drömt den här veckan. Jag tog bilen och åkte förbi "drömhuset" som visade sig ligga mitt i ett kluster av barnfamiljhus. Det hjälps inte att huset stämmer så bra med mina drömmar om man inte kan gå ut på gräsmattan i morgonrock med morgonkaffet utan att hela kvarteret registrerar vad jag gör. Bo så tätt är faktiskt inte my cup of the!

Hunden drömde jag om i flera dagar, men när jag scrollade igenom schemat det närmaste året inser jag hur mycket vanvittaffär det är och vad synd det skulle bli om hunden. Men den är verkligen fin! Segelbåten har jag inte avfärdat helt än, så den tänker jag mycket på! Jag bor ju trots allt på en ö, och då ska man väl ha en båt? Än så länge nöjer jag mig med att bildgoogla och fantisera...

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar