lördag 3 maj 2014

På väg!

Väskan packad, den är så oroväckande lätt att jag blir misstänksam. Har jag missbedömt något eller är jag numera så världsvan resenär att jag inte har ett enda jox onödigt med mig? Det återstår att se. Är på Midlanda och väntar att de ska öppna, jag är ocoolt tidig har jag kommit på. Eller, jag såg fram emot att sitta på ett flygplanscafe och titta på folk, men glömde att det inte finns något fik här. Åtminstone inget öppet fik. En automat för den som har mynt är vad som finns att tillgå.

Från och med idag och nio dagar framåt är jag luleåstiftare! Riktigt roligt. På Arlanda ska jag stråla samman med stiftspersonalen för en veckas studieresa till Jerusalem. Det känns ungefär som vanligt, men gruppen är ungefär dubbelt så stor som vanligt och det ger ett visst spänningspåslag.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar