måndag 24 november 2014

Kul shopping!

Idag gjorde jag bara en kort insats på jobbet. Jag och en kollega åkte Istället till Birsta och shoppade loss lite. Det var så bra att vara där en vardag, och dagen före löning. Det var bara måttligt med folk, men ändå bra utbud. Säkert hade affärerna laddat upp inför julshoppingen.

Tangobar, adventsfikat, biskopsmiddagar, reception, ärkebiskopsmiddag och julfirande står på programmet. Så kul, men så intensivt att det gäller att ha ett antal kombinationer. Tänkte ju hitta dräkt och klä ut mig till stureplansdrake, men besinnade mig. Det är ju inte jag. Istället hittade jag några guldkorn på butiker som Indiska, Joy och Espirit istället. Men jag är så nöjd och ser nu fram emot eventen, först ut är tangon på lördag!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar