fredag 28 november 2014

Lite Bridget Jones

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu, jag ska upp tidigt för att ta tåget till Stockholm. Men så råkade jag zappa lite planlöst på TV'n och hamnade i "Bridget Jones dagbok". Eftersom jag sett den ganska många gånger nu är det som att besöka gamla bekanta. Känner igen mig en hel del i Bridget Jones. Sååå lätt det är att bländas av en "Daniel Cleaver" att man missar alla supermysiga "Mark Darcys". Been there, Done that. Nu hoppas jag det ska dyka upp en Mark Darcy snart i mitt liv! För mr Kräk har inget mer att hämta här!

Nu stundar istället gnistrande passion och "argentinsk tango med tät omfamning på liten yta". Som jag ser fram emot detta event! Jag tycker om att ibland bege mig utanför min comfortzone och testa nya sammanhang!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar