torsdag 22 januari 2015

Laddar om

En lugn dag. Mor kom och hälsade på och bjöd med mig på lunch. Enda kruxet var att det inte fanns någon parkering vid sambibblo och matbaren hade stängt. De var i Spanien på utbildning. Thailändska restaurangen var också igenbommad. Vi hamnade på macdonalds. Inte helt jättebra om man vill nystarta med LCHF. Nystarten blir därför imorgon. Och nu gäller det!

Förkylningen är lite värre. Kanske måste det bli värre innan det kan bli bättre? Kom ändå ut på lite promenad då jag ville "ta några zoner". 22 zoner tagna, alla unika. Hemma igen satt jag och glodde på "turf-TV" där några snodde domkyrkan ifrån mig. Imorgon ska jag minsann reclaima den när jag går till jobbet! Kul med turfing, det kommer nog leda till udda och längre promenader för min del. Inte bara nöta samma spår hela tiden.

Härnösand är full av zoner för den invigde. Grönt är mina zoner, röda ska jag ta!
Men det gäller att se upp, här kommer en inkräktare och stjäl min domkyrka!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar