lördag 3 januari 2015

Nyårslöften

Naturligtvis har jag listat upp de traditionella nyårslöftena. Promenera mera, loosa tio kilo, hålla ut med LCHF... I år är det några nykomlingar på min lista: segla under Högakustenbron, virka 44 mormorsrutor i månaden och segla tills jag inte ser land. Utvärdering av målen kommer om ett år.

Idag var jag på affären för att bunkra lite. Jag tänker försöka göra fler matlådor i år än i fjol. Eftersom jag också vill promenera mera tog jag ryggan till affären. Väl där hittade jag mycket jag kom på att jag behövde så ryggan blev överfull på hemvägen. Såg lite komiskt ut med gurkor och purjo som stack upp. Ryggan vägde tio kilo, ganska exakt. Jag tänkte att så mycket går jag nu runt med som ska väck innan året tar slut.

Tio kilo!
Matlådor ska tillverkas!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar