torsdag 23 april 2015

Härlig dag i solen

Tog tåget till min gamla hemstad Uppsala och checkade in på hotellet. I några dagar ska jag vara här i jobbet och nu har jag gjort mig hemmastadd på mitt rum. I vanliga fall brukar jag "bo i väskan" när jag är ute och reser, men nu hängde jag in kläderna i garderoben och spred ut mina prylar i hela rummet och badrummet. Känns mer som hemma då.

Tog sedan en skön promenad i solen och njöt i fulla drag av våren, det fina vädret och att vara på gammal hemmaplan igen. Tog en sväng på stan och shoppade ett gäng badbomber eftersom rummet lyckligtvis ärutrustqt med ett badkar. Här ska njutas! Ligger nu avslappnad och härlig och slösurfar lite på nätet.

Plötsligt damp det in ett mail från THS! Betyget på kursen "the christians of the Middle East" var klart och jag fick VG!!!! Jag som nästan tänkte sova blev så pigg och uppspelt av detta, jag hade nästan trott det skulle bli bakläxa, men ändå. Läraren tyckte jag gjort ett bra arbete!!! Yes! Fältstudierapporten och den muntliga presentationen var tydligen så bra ändå! Ojoj. Ska fira detta imorgon kväll med en vän tror jag. Kan jag ha det!

 

 

2 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS, så bra du gjort det!!!! Jag är inte så förvånad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack morsan att du tror på mig! ❤️

      Radera