söndag 28 juni 2015

Semester!

Så kom semestern till slut! Jag har lite småfix på kontoret kvar att göra, men det tar jag nån regnig dag. Nu ska här njutas! Det började lite skakigt med Besök av Mr Migrän, vaknade 4.30 av att han kom och våldgästade mig. Det blev en dag i fåtöljen, ömsom sov, ömsom bara sitta och vänta. Jag hade tyvärr ingen migränspray att ta till och Eaze fungerade inte så bra. Blä! Det är som hela kroppen slås ut av skallvärken, och inte förrän framemot 15-tiden började det lätta. Som tur var har jag min kompis Mia som kunde komma med bästa migrän-recovery-maten, stripps och Cola zero. Jag kolhydratchockade igång kroppen, och saltet är kanon efter en dags illamående.

Nu är jag helt återställd, men pigg. Kan nog ta ett tag innan jag somnar. Imorgon lovas finväder och då blir det en segeltur med grillning med Mia. Kanske viken på Lungön där det är så lätt att lägga till? Eller så Lustholmen med den vedeldade bastun?

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar