tisdag 8 september 2015

Låg, lägre, lägst

Nu är de så där segt igen. Två helger i rad och jobb i veckorna tar ut sitt pris. Den dag jag var ledig kom dessutom mr. Migrän och hälsade på. Inte undra på att dagarna jag just kommit hem från i Sollefteå blev lite av en prövning. I två dagar har vi kanslipersonal och vår styrelse processat om uppdrag och funktion på jobbet. En massa gruppdiskussioner och annat input.

När jag är låg känns det som det bara briserar av negativa tankar om det mesta. Misslyckanden, besvikelser och tillkortakommanden kommer upp till ytan och jag får lätt för mig att jag inte duger till nåt. Inte jättekul alltså.

I morgon tänker jag vara ledig, blir det bra väder så seglar jag nog. Eller så lägger jag mig på soffan och vegeterar. Har en enda appointment inbokad på eftermiddagen då jag ska spana på ett hus. Men känner att jag redan nu kommer att strunta i det då det är ett radhus. Det är ju inte mycket som är kul med radhus...

Bläääääääää........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar