torsdag 22 oktober 2015

Nästan en vecka...

...sedan senaste bloggen. Oj. Men jag har varit lite busy. Först jobbade jag halvt ihjäl mig (kändes det som). Sedan var jag lite krasslig ett par dagar i förkylning. Eller vad det var. Jag frös som en galning och orkade ingenting. Nu är det bättre, men jag har fortfarande känslan av strypsnara av stress inför helgens kyrkvärdskurs. Egentligen är nog allt förberett, men det känns oklart, och det känns som det kommer gå åt skogen. Håll tummar och be böner att det går bra ändå!

Trots stressen händer det att jag fastnar md att googla på rent onödiga saker, trots att det vore så mycket klokare att lägga tiden på planering så jag kan känna jag har koll. Men icke! Ikväll, till exempel, har jag suttit i en evighet för att googla fram bilder på postitlappar. Knäppt. Men lite kul! Det är något med postitlappar som triggar igång mitt estetiska sinne och kreativiteten rinner till vid blotta synen av snygga postitlappar. Knäppt, kanske. Men kolla här:

Nu inför flytten lobbar jag järnet för att jag ska få whiteboard model gigante på mitt arbetsrum. Där tänker jag få till en löjligt bra och kreativ planeringsyta för alla projekt jag jobbar mer bli bra, även om jag riskerar epitetet crazy post it lady. Får se hur det blir...
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar