torsdag 7 januari 2016

Ny termin!

Det var kul att gå till jobbet idag! Kändes så nytt och fräscht. Hela dagen har jag i princip bara fixat med kontoret, försökt stuva in grejer lite smartare, bunta ihop sladdarna så det inte ska se ut som ett kråkbo på mitt skrivbord och testat whiteboarden. När jag skrev på den drabbades jag av nytt svårmod, skriften blir blaskig och diffus. Jag fattar inte att man kan göra en sådan dysfunktionell whiteboard! I ett klassrum skulle eleverna längst bak inte ha en chans att se vad som står! Men det är magnetfunktionen som stör mig allra mest. De medföljande extra starka magneterna tog naturligtvis omedelbart slut, och en googling berättade att de kostar sisådär 25 spänn STYCK! Ogillar skarpt detta. Tror det hela har blivit en felbeställning och hoppas på att vi ska lämna tillbaka dem!

Vid tretiden somnade jag nästan i fikarummet av trötthet, men kom sedan in i andra andningen och gnodde på en dryg timme till. Mycket blev gjort, och i morgon hoppas jag kunna se över de första utbildningarna jag sk hålla i. Men från ett himla snyggt office!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar