lördag 27 februari 2016

Instagram

Jerusalemresan närmar sig med stormsteg, och det känns jättekul. Min utmaning den här resan är att jag ska försöka hinna dokumentera veckan på Svenska kyrkans Instagramkonto. Alltså, det känns så himla kul att få ha kontot just den vecka då jag gör det jag gillar allra, allra mest med mitt jobb - vara på resande fot med en grupp ungdomar! Jag hoppas jag ska kunna förmedla det så det blir spännande och intressant, och kanske gör lite reklam för våra livsresor.

Det känns ju fusk att använda redan tagna bilder, men idag har jag suttit och kikat på tidigare resor och funderat lite på vilka appar jag ska använda och vad jag ska välja att lyfta fram...

Ladda ned Instagram, följ @svenskakyrkan. Nästa måndag (7/3) har jag hand om det kontot. Från Jerusalem!! Följ med!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar