söndag 27 november 2016

Ledbruten

Det har blivit mycket cykling i helgen. Typ 45 kilometer på sammanlagt sex timmar! Lite galet med sådan rivstart och nu är det höger axel och armbåge som får betala priset. Har skitont! Det var länge sedan nu, men jag har fått ta några C-brus och voltarencreme, ändå sitter jag och kan knappt använda häger arm. Skit! Ändå får jag lust att cykla mer, för nu ser jag att konkurenterna i "Turf" bårjar knipa mina zoner... Levlade nyss till "Master Adventurer"och ligger nu på plats 31 i Västernorrland. OK resultat med tanke på att jag började så här i slutet av spelomgången. Nästa omgång börjar 4 december, och om det inte kommer snö ska jag nog satsa på topp-10 då.

Dagens positiva:

  1. TVÅ MIL på cykeln! Nytt personbästa. Jag är så kär i min cykel, känner mig euforisk av att kunna cykla igen.
  2. Mysig stund med puzzlet hann jag också idag.
  3. Första advent idag, sitter och myser med tända ljus.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar