fredag 25 november 2016

Runkeeper, Turf och Pokemon Go

Nu känner jag mig ganska hurtig. Jag har idag varit ute på två vändor med cykeln och jagat Pokemon, Turfzoner och registrerat cyklingen på Runkeeper. Varför, kan man ju undra, men jag tänker "varför inte". Jag kommer ut, får anledning att cykla omkring, frisk luft och motion. Känner mig sedan oerhört nyttig och välmående. Bra är det säkert för humöret också. Sammanlagt blev det 16 km, level upp på turf till "Advanced adventurer", 20 turfzoner, level upp på Pokemon till 16, två ägg kläckta, en massa monster infångade och medalj för längsta cyklingen. Kul att se hur apparna motiverar! Funkar på mig! 2 timmars cykling! Elmotorn hjälper i och för sig till, men jag trampar såpass att jag nu känner mig lite mör i kroppen.

Dagens positiva:

  1. Att jag kom ut. Inte en, men TVÅ gånger! 2 timmars cykling!
  2. Humöret börjar återvända. Inte kul att vara låg, men min strategi är att tillåta mig vara det, det brukar alltid ge med sig efter någon dag.
  3. Långhelg! Kompade ut helt och hållet idag. Behövde det så väl! Skön hemmakväll med träning och filmer samt lite pussel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar