torsdag 10 november 2016

Stockholm

Nej, det blev ingen höjdare med Stockholmsvistelsen. När jag landade på Arlanda var taxikön monstruös! Typ 200 personer i kön. Arlanda Express hade tekniska problem och stod stilla. Köpte bussbiljetter och tänkte hoppa på bussen för att möjligtvis slinka in i andra akten, men så såg jag busskön. Holy Smoke! Den var typ 100 meter lång! Jag ställde mig i busskön och kände hur chanserna minskade minut för minut att hinna se Fantomen på Operan, inte ens andra akten skulle jag hinna till. GRÅT! När kissnöden sedan slog till gav jag upp köandet, gick på toa och satte mig sedan på Max och tog en hamburgare. Eländes-elände! Jag började inse att det faktiskt var värsta snöovädret på 100 år i Stockholm och jag var där i lågskor!

Dagens tre positiva...?

-Återkommer en annan dag.


2 kommentarer:

  1. Tre positiva:
    1 Du hittade en toalett!
    2 Du bor i Härnösand!!
    3 Brynäs och BIK Karlskoga vann ikväll!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och Modo är inte sist i tabellen.... :-)

      Radera