söndag 20 november 2016

Umeå

Färden har gått vidare, och nu sitter jag på ett ganska trist hotellrum i Umeå. Imorgon är det dags för "Att leda ideella", kurs på Strömbäcks folkhögskola. Det brukar bli ganska långa dagar, så jag vill inte dessutom gå upp i svinottan för att ta mig dit. Bättre då med tåg på en söndag.

Dagens positiva:

  1. Kände mig så tillfreds på förmiddagen hemma. Fantiserar ganska kraftigt nu på vad jag skulle göra med mitt gårdshus om jag faktiskt ägde det. Det uppstod en kreativ lust, så jag gjorde några skisser. Kanske är det luftslott, men det var en trevlig stund i alla fall.
  2. Känner jag har antydan till träningsvärk! Det var ett tag sedan. Cykelturen och sedan några pass med hantlarna ger resultat!
  3. Lugn kväll på hotellet i Umeå, jag har datorn med mig för bloggande och torrsegling - Idag gick starten för ARC, ett race från Gran Canaria till St Lucia. En mängd båtar deltar och man kan följa dem via AIS HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar